Packaging designs in big brand theory / Diseños de envases en la teoria del big brand

You will find below a series of experimental designs packaging based on the principle of the theory of Big Brand. This clever concept is the challenge of maintaining the identity of each brand and meticulously trimmed packing as much as possible, without losing their integrity and understanding.

A continuación encontrarás una serie de diseños de envases experimentales basados ​​en el principio de la teoría del Big Brand . Este concepto inteligente tiene el desafio de mantener la identidad de cada marca meticulosamente y recortada del embalaje tanto como sea posible, sin perder su integridad y comprensión.

1. Coca-Cola Zero

Coca-Cola Zero

 

2. Mountain Dew

Mountain Dew

 

3. Fanta

Fanta

 

4. Pepsi

Pepsi

 

5. A & W

A & W

 

6. 7UP

7UP

 

7. Sprite

Sprite

 

8. Guinness

Guinness

 

9. Dr. Pepper

Dr. Pepper

 

10. Carlsberg

Carlsberg

 

Tiger 11.

Tiger

 

12. Heineken

Heineken

 

13. Gatorade

Gatorade

 

14. Pocari Sweat

Pocari Sweat

 

15. Red Bull

Red Bull

 

16. Coca-Cola

Coca-Cola

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